ניווט: עמוד הבית // קידוח אופקי HDD

קידוח אופקי HDD

קידוח אופקי HDD - שער קידוח ותשתיות

מהו קידוח אופקי?

קידוח אופקי HDD (Horizontal Directional Drilling) מהווה שיטת קידוח מתקדמת והכרחית בעולם התשתיות והבנייה המודרני. בעידן שבו יש צורך הולך וגובר בהנחת תשתיות מתחת לקרקע באזורים רגישים כמו ערים צפופות, תשתיות תחבורה או אזורים טבעיים מוגנים, קידוחים אופקיים HDD מהווים את הפתרון המוביל.

מהו קידוח אופקי HDD?

קידוח אופקי HDD מתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת קידוח מתחת לפני הקרקע בצורה מבוקרת ומדויקת. השיטה מבוססת על חפירה בשלבים שמתחילה בהנחת צינור או כבל בצורה אופקית מתחת לאזורי השטח, תוך הימנעות מהפרעה לסביבה או נזקים לקרקע עצמה. השימוש בשיטה זו נפוץ בהנחת צינורות מים, כבלי חשמל ותקשורת, מערכת ביוב, ועוד.

תהליך העבודה

הקידוח מתחיל בשלב המכונה "קידוח פיילוט" – בו קודחים חור קטן על פני הקרקע, אשר יקבע את כיוון התשתית. בשלב השני מרחיבים את חור הקידוח באמצעות ציוד ייעודי, ובהתאם לצרכי הפרויקט. השלב הסופי כולל משיכת הצינור או הכבל דרך החור שהורחב, מה שמבטיח הנחה מדויקת של התשתיות מתחת לקרקע בצורה מוגנת.

שער קידוח ותשתיות
"קידוח אופקי HDD (Horizontal Directional Drilling) מהווה שיטת קידוח מתקדמת והכרחית בעולם התשתיות והבנייה המודרני." | שער קידוח ותשתיות

יתרונות השיטה

שיטת קידוח אופקי HDD נחשבת לאחת השיטות המובילות בזכות מספר יתרונות מרכזיים:

     

      1. שימור הסביבה: בניגוד לשיטות מסורתיות של חפירות פתוחות, HDD אינו פוגע בשטח המעל פני הקרקע. הטכנולוגיה מתאימה במיוחד להנחת תשתיות באזורים רגישים מבחינה סביבתית כמו נהרות, אזורים מיושבים צפופים, ושטחים ציבוריים.

      1. מדויקת וחסכונית בזמן: השימוש בטכנולוגיה מדויקת מאפשר קידוח מהיר ואפקטיבי יותר, תוך צמצום זמן העבודה.

      1. פתרון לפרויקטים מורכבים: שיטת HDD מתאימה לפרויקטים הדורשים פתרונות מיוחדים, כמו עבודה בסביבות קשות וקרקעות משתנות.

    קידוח אופקי HDD והאתגרים בשטח

    חברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות היא אחת המובילות בארץ בתחום זה, והיא מבצעת קידוחים אופקיים HDD בכל סוגי השטח והקרקעות. החברה מתמודדת עם אתגרים טכניים והנדסיים מורכבים, כמו עבודה בקרקעות סלעיות, שטחים עירוניים צפופים, ואזורים בעלי נגישות מוגבלת.

    טכנולוגיה בשירות המקצועיות

    חברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות עושה שימוש במכשור מתקדם ובמערכות ניהול פרויקטים חדשניות, המבטיחות עמידה בלוחות זמנים ושמירה על איכות העבודה. שילוב של ציוד טכנולוגי מהשורה הראשונה עם ניסיון עשיר של יותר מ-17 שנים, הופך את החברה לבחירה המובילה לפרויקטים מורכבים הדורשים קידוחים אופקיים.

    ש.ע.ר קידוח ותשתיות – מובילים בקידוח אופקי HDD

    עם למעלה מ-17 שנות ניסיון, חברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות מובילה את התחום, ומציעה פתרונות מותאמים לכל פרויקט. הצוות המקצועי בחברה מורכב ממומחים מנוסים אשר יודעים להתמודד עם כל סוגי הקרקעות והאתגרים בשטח.

    קידוח אופקי HDD - שער קידוח ותשתיות
    "חברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות היא אחת המובילות בארץ בתחום זה, והיא מבצעת קידוחים אופקיים HDD בכל סוגי השטח והקרקעות." | שער קידוח ותשתיות - מתוך פרויקט בכפר סבא עבור חברת חשמל

     

    לסיכום

    לסיכום, קידוח אופקי HDD מהווה פתרון אידיאלי לפרויקטים הדורשים הנחת תשתיות מתחת לקרקע מבלי לפגוע בסביבה. שיטת הקידוח מאפשרת ביצוע פרויקטים מורכבים בצורה מהירה ויעילה, תוך שמירה על דיוק מרבי. חברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות היא הבחירה האידיאלית לביצוע קידוחים אופקיים HDD בזכות הניסיון, המקצועיות והחדשנות שהיא מביאה לכל פרויקט.

    קידוח אופקי HDD - שאלות תשובות

    קידוח אופקי HDD (Horizontal Directional Drilling) הוא שיטה מתקדמת לקידוח אופקי שנועדה להנחת תשתיות מתחת לקרקע, כמו צינורות או כבלים, מבלי להפריע לשטח הקיים. מדובר בטכניקה פופולרית בפרויקטים של תשתיות תת-קרקעיות, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת לשליטה בקידוח.

    קידוח אופקי HDD מציע מספר יתרונות משמעותיים, כגון:

    1. מניעת הפרעה לשטח: אין צורך בהרס הקרקע או הפסקת תנועה.
    2. דיוק מקסימלי: בזכות המכשור המתקדם, ניתן לשלוט במסלול הקידוח ולהגיע לתוצאות מדויקות.
    3. חסכון בעלויות: הקידוח חוסך בצורך בעבודות עפר מקיפות, מה שמוזיל את העלויות.
    4. גמישות: מתאים למגוון רחב של סוגי קרקע וסביבות עבודה.

    תהליך הקידוח מתחיל בקידוח פיילוט אופקי שמתבצע לאורך המסלול המתוכנן מתחת לקרקע. לאחר שהמסלול הראשוני נקדח, מתבצע הרחבת החור בהתאם לקוטר הנדרש, ולבסוף מושכים את הצינור או הכבל דרך החור המורחב. כל זה מתבצע ללא פגיעה בשטח שמעליו.

    חברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות מתמחה בביצוע קידוחים אופקיים בשיטת HDD, עם ניסיון של למעלה מ-17 שנים בפרויקטים מורכבים. החברה מצוידת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומפעילה צוות מקצועי ומנוסה שמבצע קידוחים מדויקים ויעילים בהתאם לדרישות הפרויקט.

    קידוח אופקי HDD מתאים להנחת תשתיות במצבים שבהם יש צורך להימנע מהפרעה לשטח, כגון מתחת לכבישים, נהרות, שטחים עירוניים או אזורים רגישים. השיטה מאפשרת להעביר צינורות או כבלים במקומות שקשה לגשת אליהם באמצעות שיטות קידוח אחרות.

    שתף באמצעות

    Facebook
    Twitter
    LinkedIn
    Telegram
    WhatsApp
    Email

    המשך קריאה

    שאלות - תשובות

    בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

    קידוחים אופקיים
    קידוח אינטגרלי HDD
    קידוח בסלע HDD
    קידוחים לקוי ביוב
    קידוחים לקוי מים
    קידוחים לקוי גז
    קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
    קידוחי פלדה

    בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

    חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

    כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

    • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
    • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
    • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
    • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

    כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

    אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

    נגישות